Pages

Friday, October 31, 2014

Salam perkenalan dan apa khabar semuanya <3

Ini bukanlah blog yang pertama, bukan juga yang kedua mahupun ketiga! Biasa, saya juga manusia yang cepat lupa (account password) . Taip saja nama saya di carian google dan anda mungkin akan terjumpa tulisan saya waktu di bangku sekolah. Jauh berbeza!

Teringat waktu itu saya di Tingkatan Lima, catatan itu memang semahu aku dan seenaknya saja! Adakalanya terasa malu bilamana ada teman yang terbaca, tapi tak mengapa saya anggap ianya sebagai bagian momen kehidupan untuk saya kenang pada masa hadapan!

Perubahan!

Ya manusia itu sepantasnya berubah seiring dewasa dan menjadi tua. Dalam menjejak dewasa, seharusnya kau cicip madu pengalaman dalam setiap kelopak kehidupan yang mekar indah beraneka warna. Untuk apa jadi tua tapi tidak berubah. Nak berubah memang tak mudah. saya juga tak pernah kata berubah itu mudah, tapi kalau kamu teguh pasti kamu bisa.

Semoga setiap catatan dalam laman ini akan menjadi sebuah perkongsian yang berguna dan meninspirasikan anda semua, pembaca setia!



No comments:

Post a Comment